-->

10.10.10

Saya budak sekolah ke?

hey, I'VE GROWN UP lah !
grrrrr~ geram pulok tibe tibe -.-'

ikuti kisah seterosnya ni :

Kejadian satu;
Berada di Kg. halaman yg indah permai.
then ada pulok makcik ni brtanya;

makcik tu : Ini Nadirah ye? yang bongsu kan?
aku : (dalam hati) what?! BONGSU?
mak aku jawab : eh?! bukaaann....
yg bongsu,Nurul. Nadirah ni no. 2.
aku : senyum sinis je. -___-
Kejadian dua;
Kenduri kawen.

While,mak and kakak dapat telor dan kek.
tapi, aku dapat GULA GULA?
ya.. mmg la best gula2,
tapi gula-gula kan untuk BUDAK BUDAK?
:18:
Kejadian tiga;
Tak ingat pulok kat mane ;p
tapi ingat situasinya.haha.

kawan mak tu: anak ke berapa ni? umor berapa?
mak: anak kedua ni. 21 dah. :)
kawan mak tu: laaa.. 21 ke? ingat 15 taun..
aku: :06:

Kejadian empat;
di Formspring nadd
ni lah soklan2 yg ditanya:

aku: :09:
Kejadian lima;
Jalan berdua duaan dengan my only adik lelaki
sambil pelok bahu mcm ni,pergi ke kedai runcit.
Then ada org tegor:

org tu: ni apa jalan pelok pelok? bukan muhrim!
aku and adik : Gelak gelak, senyum senyum je. :D
org tu: kecik kecik dah pandai, sekolah tingkatan berapa ni?
aku: saya 21 taun.
adik aku: saya pulak 19 taun.
aku and adik: kitorang ni ADIK BERADIK lah!
adik beradik pelok BERDOSA ke??
org tu: menebalkan muka je. HAHA.
:16:
Memang lah best orang cakap kita "muda",
tapi terasa org pandang mcm budak kecik je.
walaupon tak kecik mane. -_-"
Kalau sesekali suka lah jugak kot.

KESIMPULANNYA: saya tak suka dilabel budak sekolah.
saya dah besar, dah nak kawen dah pon.
mak bapak,mentua tertua dah setuju.
:14:

PEACE!

14 orang doa saya kawen cepat. =p :

Ayeem Jemain said... Reply To This Comment

haha byknya kejadian. haha nak kahwin tu yg aku nk dgr tu. ;D

Nadd said... Reply To This Comment

@Ayeem Jemain
byk en?
budak kecik lg rupanya.

kalau ade jodoh, Insya Allah lew.
*x sabar nak berpesta dalam kelambu.
hahahaha. ;D

Zazachan said... Reply To This Comment

muka awk comel sgt kot..huhu

Nadd said... Reply To This Comment

@Gransazer
hahaha.
comel ke? ;p

oh.. tidakkk!

UNICHI YJ said... Reply To This Comment

haha..nadd tecik n comil tu la org ckp nadd dak skolah hikhik ;p

eh..part setuju n kawen tu besh hakhak..t kawen btl2 jmput eh

Nadd said... Reply To This Comment

@Yanie J
tecik comel?
eh. takde lah.

nnt dh nak kawen nnt,
nadd jemput semua org. hehehe :)

jeera said... Reply To This Comment

HAHAHAHA.. sabo kak.. same la kite ;P

Qib said... Reply To This Comment

SY SUKE JER ORANG PANGIL CAMTU. SBB NAMPPK AWEK MUDA. TP
SADIS LA ONE DAY NNT MASA MENGAJAR TETIBA BUDAK3 PANGIL AKAK..TSK


Jum Singgah yer
Latest entry di:

Kehebatan 2010 hanya untuk….

Nadd said... Reply To This Comment

@jeera
eh? same?
bkn jeera budak sekolah ke?
hehehe.. ;p

Nadd said... Reply To This Comment

@PinQib
haha. mmg best.
tp mcm x best pon ade gak. huuu~

Oong-ong said... Reply To This Comment

budak sekolah ke?

Nadd said... Reply To This Comment

@Oong-ong
ohh. tidak.
21 lah. :)

Anonymous said... Reply To This Comment

haha haha nak gelak nak gelak
mmg mcm bdak2 pon awk tu..kuangkuang..
sy pon cmtu gak nadd,mase time skola diorang kata sy mcm 20 taon, dah umo doploh kata mcm tingkatan 2..hadoy!
btw mmg best ler coretan ringkas awk nadd... nk wink2 sket la cmnie ;)

Nadd said... Reply To This Comment

@ana-capix
kan? kan?
mcm geram pon ade bila situasi cmni.
tp mcm best pon ade gak. hahaha ;D